Jak komponować zdrowe posiłki

O zdrowym stylu życia w mediach mówi się coraz więcej. Odchudzają się gwiazdy, ambasadorami sportów stają się celebryci, przybywa osób, które decydują się na treningi personalne. Aktywność z pewnością sprzyja utrzymaniu prawidłowej wagi ciała i poprawieniu kondycji, ale sam sport to jeszcze nie wszystko. Trzeba też zwrócić uwagę na to, co się je. Podczas gdy w sklepach pojawia się coraz więcej gotowych dań, które wystarczy tylko podgrzać albo zalać wrzącą wodą, dobrze jest zdecydować się mimo wszystko na samodzielne przygotowywanie posiłków. Będzie to nie tylko tańsze, ale jednocześnie znacznie zdrowsze. Kulinaria to nie tylko kuchnie świata i dania dla łasuchów. Coraz częściej w księgarniach znaleźć można książki napisane przez dietetyków, który przekonują, że można jeść zdrowo, a zrównoważona dieta wcale nie musi wiązać się z wyrzeczeniami. Przeciwnie, codzienne menu z dużą ilością warzyw i owoców może dodać wyjątkowej energii, której każdy człowiek tak bardzo potrzebuje do funkcjonowania. Warto wiedzieć, że nawet banalne dania mogą zyskać, jeśli odpowiednio się je poda. Do płatków na śniadanie można przecież dorzucić suszone owoce, sałatka zyska, jeśli doprawi się mieszanką odpowiednich przypraw, a na deser znacznie lepsza od tabliczki czekolady może okazać się mieszanka owocowa z jogurtem lub apetyczny sorbet.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.