Postawmy na mniej tłuszczu

Po prostu, nikt nie lubi jeść sałatek- to jest znany fakt. To z kolei daje nam pretekst, aby naładować nasze sałatki za pomocą kurczaka, boczku i tak dalej. To może wymknąć się spod kontroli, jeśli będziemy oszukiwać samych siebie. Ale nie bójcie się, istnieje wiele aromatyczne dodatków, jakie możemy dodać do podstawowej sałatki aby zapewnić sobie korzyści, szczególnie jeśli jest się w trakcie odchudzania. Nadszedł czas, aby tworzyć doskonałe sałatki, które wszyscy lubią jeść. Trudno uniknąć mięsa- to daje nam poczucie pełnego żołądka i to jest bardziej satysfakcjonujące. Smażone paski kurczaka, bekon, stek- to jest zły pomysł i wszyscy lepiej zrobimy jeśli postawimy na dużo mniejszą zawartość tłuszczu. Większość sklepów spożywczych sprzedaje paczki pokrojonego grillowanego kurczakiem, mięso to jest ugotowane i jest dosłownie bez smaru lub tłuszczu. Poza tym są owoce morza, jest wiele zdrowych rodzajów, które możemy dodać do naszej sałatki oraz większość z nich ma zdrowe kwasy tłuszczowe omega-3, które mają wiele zalet dla zdrowia serca. Rzeczy na bazie oleju są świetne, ale sałatka w połączeniu z octem balsamicznym może pomóc zwiększyć metabolizm i nie ma tego smaku jak kubek kwaśnego mleka. Istnieją również znakomite zioła do sałatek. No i są jeszcze grzanki- są niskokaloryczne co czyni je idealnym dodatkiem do naszych sałatek. Z całą pewnością można też cieszyć się sałatką z orzechami. One pomogą wypełnić żołądek. To taka sałatka o dobrym, rustykalnym smaku. I to jest krótka lista aromatycznych dodatków do sałatek, które mają wiele smaku i są zdrowe.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.