Realizacja nowych programów

Nowoczesne programy telewizyjne w coraz wyraźniejszy sposób muszą odbiegać od tego, do czego widzowie zdążyli przyzwyczaić się na przestrzeni minionych lat. Przede wszystkim pojawiły się liczne kanały tematyczne – na początku informacyjne czy sportowe. Zajmowały się one przez całą dobę tylko i wyłącznie konkretnym tematem, dzięki czemu skuteczniej skupiły ludzi zainteresowanych nimi, poszerzając własne możliwości programowe a dzięki temu – zwiększając zyski ze sprzedaży reklam. To otworzyło dostęp do telewizji kulinarnej także tym mniej znanym lub kompletnie anonimowym szefom kuchni, którzy mieli tylko ciekawy pomysł na program. Oczywiście amatorzy przeważnie poza możliwością prezentowania przepisów we własnej czy studyjnej kuchni, nie otrzymują większego wsparcia, ale czasami ich charyzma czy nietypowe dania gwarantują im kontrakty na kolejne sezony – a te za każdym razem są już bogatsze w realizacji. Czasami można więc dzięki swojej nietuzinkowej osobowości w kuchni stać się w kilka krótkich lat rozpoznawalnym kucharzem, nawet z własną restauracją. Ci natomiast, którzy nic nie muszą w świecie współczesnej gastronomii nikomu udowadniać, gdyż są uznanymi szefami, właścicielami licznych restauracji a do tego prowadzącymi niejeden program – mogą z kamerzystami i na koszt telewizji podróżować po całym świecie i pokazywać jedzenie z setek różnych perspektyw.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.